100Ped run = 70% loss

Discussion in 'Monria Mining | General Discussion' started by BJ4RN3, May 18, 2014.

  1. BJ4RN3

    BJ4RN3 Active Member

    Messages:
    114
    Likes Received:
    68
    Trophy Points:
    28
    Gender:
    Male
    Location:
    Belgium
    okay first mining run when i came back to monria kinda sad...

    100ped probs=> 100 ore drops (F-104)
    2 claims....
    First claim 63th drop (IX cald) 13.48ped
    Second hit a 85th drop (IX blaus) 17.51ped
    --------------------------------
    resource's= 30.99ped
    Probs and decay= 102ped
    - 71.01ped loss
    Thx monria :damn internet
     
  2. dobrinocb

    dobrinocb Member

    Messages:
    30
    Likes Received:
    14
    Trophy Points:
    8
    Gender:
    Male
    LOL i lost this in one cultist run .. Man you geting cheap cmnn :) gl
     
    BJ4RN3 likes this.
  3. Czesio

    Czesio New Member

    Messages:
    14
    Likes Received:
    5
    Trophy Points:
    3
    Gender:
    Male
    ;-s well... its foma style... right? but craters r much bigger ;-s hmm...
    MA should just reveal the main things in loot mechanism....

    i hope i will get more luck 8-]
     
    BJ4RN3 likes this.
  4. Crazyshadow

    Crazyshadow Monria Trader & Crafter

    Messages:
    326
    Likes Received:
    395
    Trophy Points:
    63
    Gender:
    Male
    Location:
    Canada
    Its normal, thats just a low strike peak, it sometimes happen to me... 2-3% hit find.

    I suggest increasing your drop per run. After a low hit period there is usually a very good period to bring back hit% to 4-6%
     
  5. BJ4RN3

    BJ4RN3 Active Member

    Messages:
    114
    Likes Received:
    68
    Trophy Points:
    28
    Gender:
    Male
    Location:
    Belgium
    well can't realy increase drops because they just kinda broke me down to 50ped... :lost mind
     
  6. Czesio

    Czesio New Member

    Messages:
    14
    Likes Received:
    5
    Trophy Points:
    3
    Gender:
    Male
    No risk no fun ;-s
     
    BJ4RN3 likes this.

Share This Page